15 Nisan 2016 Cuma

Nice Guy İzledim mi? :)

İzledim. Aslında biraz da oldu bitireli. Bakalım yazacak kadar aklımda bir şeyler kalmış mı?
Ah şu afişi görünce bile içim acıyor. 
Ben ki dram sevmem, sıkılır izlemem, içim daralır.
Ama bu, bu dizi başka bi bağladı kendine beni. 
Öyle ki düzgün uyku bile uyumadım dizi bitene kadar. 
Masum saf esas kız yoktu. :) 
O ilk bölümlerde dişli, tuttuğunu koparan kızı çok sevdim ben.
İkinci kızımız hakkını verecek kadar kötüydü ama çok da nefret edemedim karakterden ben. O kötülüğün alt metnini çok iyi vermiş senarist bence.
Esas oğlanla ilgili ise ne yazsam ki :) "Bir insan böyle sevebilir mi?" diye sordum kendime, cevabı ise hala daha havada. Bir insan, bir insanı bu kadar sevmemeli diye düşünüyorum. Ne dediğimi izleyin anlarsınız. :) 
Son olarak senarist ablamıza gelelim. Ben bu kadının çocukken ciddi travmalar atlattığını düşünüyorum. Yani ne bileyim bu nasıl psikopatlık, nasıl bir hayal gücü, nasıl bir yetenek? Helal olsun daha ne diyeyim. Buradan bi bakın başka neler yazmış bu abla. 
Diziyle ilgili başka ne yazacaktım. 
Hım. 
Sonu beni çok tatmin etmedi açıkçası. 
Belki dizi çok iyi olduğu için beklentim yüksekti o yüzden beğenmedim bilmiyorum ama olmamış ablacım. 

Diziyi uyarlamışlar bir de bizim ülkeye adına da "Günahkar" koymuşlar ama ne yazık ki tutmamış. Bence esas erkek ve esas kız oyuncu seçiminde çuvallamışlar. 
Uzun zamandır bu kadar etkisinde kalarak izlediğim bir Kore Dizisi olmamıştı. En azından beni uykusuz bırakacak kadar beni saran olmamıştı. İyi olmuş bu dizi :) Sevdim. 
Öyle 
:) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder