30 Aralık 2016 Cuma

2017 Yılında Kendimden Beklediklerim


2016 birçok anlamda benim için doyurucu bir yıldı. 
Farklı deneyimlerim oldu. 
2015 yılına göre daha çok okudum. 
Yeni bir okula başladım. 
Ders çalışırken ufkumun açıldığını hissediyorum günden güne. 
Hayatımda başladığım ve yarım bıraktığım çok şey var. 
Bunları teker teker bitirmeye devam ediyorum. 
Şimdi daha aklıma gelmeyen birçok şey daha var. 
Anlayacağınız liste uzar da uzar. 

Şimdi gelelim başlığımızın konusuna. 
2017 yılında kendimden neler bekliyorum? 
Aklıma ilk gelen okumak okumak okumak 
 Daha tertipli ve düzenli biri olmak. 
Mutfakta kendimi gün geçtikçe geliştiriyorum ama şu an olduğum yer yetersiz geliyor bana. 
Bu yüzden de mutfakta daha fazla vakit geçirip daha yeni tarifler denemeliyim. 
Bir şeyler pişirmenin verdiği zevk anlatılamaz. :) 
Kilo da vermek istiyorum. 
Aslında mesele sadece kilo da değil hoş. 
Sağlıklı  bir vücudum olsun istiyorum. 
Sonuç daha fazla kitap, daha fazla hayatın içinde olmak. 
Daha az film, dizi; 
daha az teknoloji. 
Daha fazla doğallık. 
.
.
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder