12 Haziran 2017 Pazartesi

Yeni #izledim Sıcağı Sıcağına Bildiriyorum Filmin Adı: Fabricated City


Aksiyon seversen izle derim :)
Ji Chang Wook seversen izle derim :)
Bilim Kurgu seversen izle derim :)
Bilişim-Bilgisayar-Hacker gibi kavramlar ilgini çekiyorsa izle derim :)

Omo omo nereden başlasam nasıl anlatsam bilmiyorum :) Ama filmi bitirince hani o reklamlar yazılar akıyor ya sayfada. İşte o yazılar kayarken aklımda, dilimde şu vardı. "Çok iyi!" "Çok iyi!" "Çok iyi" :) Of ya gerçekten çok iyi :) Konusundan bahsetmeyeceğim. Konusuna falan da bakmadan izledim zaten. Siz de öyle yapın bence :) Ama izleyin :) Kesin izleyin :) Ya da ne bileyim siz bilirsiniz. İhtimal düşük ama beğenmezseniz gelip bana kızmayın sonra :) 
Ilık bir Haziran gününden aktaran, klavye başındaki isnag, size hayırlı Ramazanlar diler ve kaçar :) 
Not: Filmin yönetmeninin -aynı zamanda senaryo yazarının- bir filmini daha izlemiştim. Adı: "Welcome to dongmakgol" yönetmeni araştırırken karşıma çıktı. Bu filme de bayılmıştım. Bi bakın derim :) 


1 yorum:

  1. filmi not aldım
    bende senden okuma şenliği sonuçlarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil